Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Problem z paleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Elektryka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzechu




Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:20, 04 Kwi 2011    Temat postu: Problem z paleniem

Witam,
Trzy lata temu padł mi alternator. Były następujące objawy: po krótkiej jeździe (2-3km) motor gasł np. na skrzyżowaniu przy zmniejszaniu obrotów, zimny palił dobrze po podładowaniu akumulatora. Pojechałem do elektryka ten powiedział, że regulator albo alternator. Kupiłem regulator i nic się nie zmieniło. Dałem do przewinięcia stator alternatora. Założyłem i na wysokich obrotach jadąc w nocy światła żółkną tzn, że nie ładuje przy wyższych obrotach. Bujałem się tak przez dwa lata kupiłem nowy akumulator i tak musiałem go doładowywać. Po przejechaniu kilku kilometrów po mieście i po zgaszeniu silnika gdy paliłem od razu zapalał, gdy posłał 5 min nie chciał palić tylko z pycha zapalał. W ostatnią sobotę uruchomiłem motor i ptzrejechałem 500m i motor zaczął zdychać i zgasł. Z pychu zapaliłem i ledwo dojechałem do domu. Podładowałem akumulator i zapaliłem motor, pojeździłem wokół garażu paliłem gasiłem i zapalałem. Po około 20 min jazdy zgasiłem i już nie chciał zapalić.
Proszę o pomoc. Co mam sprawdzić? Co może być przyczyną? Co mam zmierzyć i gdzie? Czy kupić używany stator - nowy kosztuje około 1400PLN.
Pozdrawiam Grzesiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mariusz




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kamień pomorski

PostWysłany: Wto 16:29, 05 Kwi 2011    Temat postu:

Witam .Sprawa jest prosta i łatwa w rozwiązaniu. Po pierwsze Musisz sprawdzić prąd na trzech żółtych kablach biegnących z alternatora są pod lewą boczną osłoną porównac z serwisówką (tabelka ) na zapalonym silniku . Po drugie gdy silnik chodzi sprawdź prąd ładowania na akumulatorze musi mieć jakieś 14,2 14,4 V Jeżeli alternator nie daje prądu to nowy regulator nic nie poradzi .I to tyle Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Elektryka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin