Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Jak prawidłowo ustawić balansator?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arti




Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Meszna k. Szczyrku

PostWysłany: Nie 23:47, 17 Sie 2014    Temat postu: Jak prawidłowo ustawić balansator?

Witam. Mam mały problem a mianowicie po wymianie "gumek" - tłumików w balansatorze prawdopodobnie źle założyłem go na wałku... po złożeniu silnika i odpaleniu w zasadzie silnik na wolnych obrotach chodzi bez problemu jednak na wyższych obrotach odczuwalne są wibracje a w zasadzie to mrowienie w całym ciele jak jadę. Mam świadomość, że źle założyłem tę część i wiem, że silnik muszę ponownie rozebrać ale jak znaleźć odpowiednie ustawienie na wałku tego elementu z lewej strony silnika względem prawej (bez rozbierania prawej) a potem względem korbowodu. No przyznam, że w tym temacie jestem zielony. Może ktoś ma to za sobą i dobrze złożył!? Pozdrawiam i czekam na pomoc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daruś




Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:32, 18 Sie 2014    Temat postu:

Witaj, ustawienie nie jest takie trudne, z prawej strony silnika na wałku i sprzęgle rozrusznika są punkty które musisz zegrać ze sobą, z lewej strony to samo rozwiązanie, są punkty, dalej na magnecie jest rysa- znak i na kole w którym wymieniłeś gumki też jest znak-rysa- kreska tez zgrywasz razem, powinno przestać trząść , na forum jest serwisówka tam jest bardziej szczegółowo powodzenia, pisz co i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DarekQ




Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 18:12, 19 Sie 2014    Temat postu:

I jeszcze jedno jest ważne nie zapomnij o sklejeni śrub, które wykręcałeś, tych, trzymających magneto i i tryb, który zdjąłeś z wałka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arti




Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Meszna k. Szczyrku

PostWysłany: Sob 18:08, 25 Paź 2014    Temat postu:

Witam. No w końcu przyszedł czas na vna. Pozgrywałem znaki z lewej strony to znaczy rysy na magnecie i kole zębatym a z prawej nie otwierałem pokrywy, tylko ustaliłem punkt w którym po stronie prawej ciężarek pod sprzęgiełkiem rozrusznika jests woją wiekszą masą na dole i tak też ustawiłem ten "ciężarek" większą masą do dołu co po lewej stronie jest pod kołem zębatym... Dobrze to będzie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin