Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Ciśnienie w lagach i amortyzatorach.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Układ jezdny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
robertos34




Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:05, 27 Mar 2011    Temat postu: Ciśnienie w lagach i amortyzatorach.

Witam, Kawasaki VN 750 kupiłem dwa dni temu, muszę ponaprawiać parę spraw, np. lagi leją z przodu, będę miał uszczelniacze i olej ale nie wiem, jakie powinienem dopompować ciśnienie w lagach z przodu i jakie powinno być one w amortyzatorach tylnych, może ktoś może podać mi te wartości. Mam też prośbę, jeżeli ktoś z Was posiada polską instrukcję do mojego motocykla, czy mógłby mi podesłać link do niej, to jest rocznik 1986, z góry wielkie dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basior-78




Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 17:45, 30 Mar 2011    Temat postu:

Generalnie z przodu i z tyłu normalne nastawy to takie jak ciśnienie atmosferyczne czym więcej dopompujesz tym będzie bardziej twardo max front 0-7,1 psi a tył to 0-43 psi. Wrzuć kilka fotek twojej maszynki
Pozdrawiam
Lewa w górę


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fursiak




Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koło

PostWysłany: Czw 11:34, 10 Maj 2012    Temat postu: zawór w amorkach

Witam
Panowie/Panie:
Chciałem dopompować powietrzem przednie amorki bo troszkę mi nurkuje przy hamowaniu i nie wiem gdzie znajduje się zawór co bym mógł dopompować.
Z tyłu nie ma problemu wszystko na wierzchu i można jeszcze ręcznie wyregulować. Przód to jakaś dla mnie zagadka.
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master




Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąść na piwo

PostWysłany: Nie 16:17, 13 Maj 2012    Temat postu:

Siądź na moto, spójrz na kierownice, w miejscu gdzie lagi wchodzą w górną półkę zobaczysz 2 okrągłe chromowane zaślepki.

Każdą z nich odkręcasz, a oczom twoim ukażą się zaworki do pompowania lag Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fursiak




Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koło

PostWysłany: Pon 12:26, 14 Maj 2012    Temat postu:

Master napisał:
Siądź na moto, spójrz na kierownice, w miejscu gdzie lagi wchodzą w górną półkę zobaczysz 2 okrągłe chromowane zaślepki.

Każdą z nich odkręcasz, a oczom twoim ukażą się zaworki do pompowania lag Wink


Też tak myslałem, lecz oczom pojawiły się jakieś śrubki pod zaślepkami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Master




Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: by tu wziąść na piwo

PostWysłany: Pon 18:55, 14 Maj 2012    Temat postu:

To generalnie powinny być zaworki nagwintowane po zewnętrznej na które nakręcasz zaślepki, jeżeli masz tam coś innego, to znaczy że ktoś tam włożył łapki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fursiak




Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koło

PostWysłany: Wto 11:55, 15 Maj 2012    Temat postu: amorki

Master napisał:
To generalnie powinny być zaworki nagwintowane po zewnętrznej na które nakręcasz zaślepki, jeżeli masz tam coś innego, to znaczy że ktoś tam włożył łapki.

Nie sądzę aby ktoś wymieniał amorki na inne, a wygląda to tak :







Oraz filmik:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fursiak dnia Wto 12:10, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basior-78




Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Wto 17:30, 15 Maj 2012    Temat postu:

Były też wersje bez tego udogodnienia,wygląda na to że właśnie taką masz........

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fursiak




Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Koło

PostWysłany: Wto 18:17, 15 Maj 2012    Temat postu:

basior-78 napisał:
Były też wersje bez tego udogodnienia,wygląda na to że właśnie taką masz........


W takim razie w jaki (szybki, tani, łatwy) sposób mogę coś wykombinować aby uniknąć efektu nurkowania podczas hamowania ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basior-78




Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 18:20, 16 Maj 2012    Temat postu:

Gęstszy olej wlej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tomasz wloch




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 200
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:26, 18 Maj 2012    Temat postu:

Możesz też oprócz oleju dołożyć ze dwa centymetry długą tulejke na sprężyne i będzie też dużo lepiej !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.vn750.fora.pl Strona Główna -> Układ jezdny Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin